HEATEGEVUSÜRITUSED
LAADAD JA NÄITUSED
MUUD
PEOD
CD, DVD, plaadid
KÄSITÖÖ
KASUTATUD RIIDED JA MUUD TOOTED
KODU
KÜTTEMATERJALID
MUUD TOOTED
PAKENDID JA MAHUTID
REMONT JA EHITUS
VEGANTOOTED
Assisteerimine/Administreerimine
Ehitus / Kinnisvara
Elektroonika / Telekommunikatsioon
Energeetika / Loodusvarad
Finants
Haridus / Teadus
Iluteenused
Infotehnoloogia
Juhtimine
Klienditeenindus
Koolitus / Personaalitöö
Meedia / Loomemajandus / Tõlkimine
Mehaanika / Tehnika
Muu
Müük
Õigusala
Pangandus
Põllumajandus / Metsandus
Tervishoid / Sotsiaaltöö
Toitlustus
Tööruumi müük/rent
Tööstus / Tootmine
Transport / Logistika
Turism / Hotellindus
Turundus / Reklaam
AED JA HALJASTUS
FOTO-JA VIIDEOTEENUSED
HUVIRINGID
JUVEELITEENUSED
KELLASEPP
LEMMIKLOOMADE HOOLDUS
MAAKLERITEENUSED
MATUSETEENUSED
MEELELAHUTUS
MUUD TEENUSED
ÕMBLUSTÖÖD JA RÄTSEPATÖÖD
PANDIMAJAD
PEORUUMIDE DEKOREERIMINE
RENTIMINE
TURISMITEENUSED
ÜRITUSTE KORRALDUS
TOOTED LASTELE
    Miks on oluline lisada kuulutusele märksõnad?

    🔍 Märksõnad aitavad inimestel kiiremini leida sinu toote või teenuse. Kui keegi otsib näiteks „kohandatud tort“ või „mööbel Tallinnas“, siis just märksõnad viivad kuulutuseni. Soovitame kasutada märksõnu kolmes keeles: Vene – Eesti – Inglise. Nii jõuab sinu kuulutus rohkemate inimesteni. 📝 Igas keeles saab lisada kuni 10 märksõna — kokku kuni 30 märksõna ühe kuulutuse […]

    Loe rohkem...
    Pealkiri. Milline see peaks olema kuulutuses?

    Kui inimene avab portaali, näeb ta esimesena pealkirja. Just see loob esmamulje ja annab märku, kas tasub edasi vaadata. Milline peaks olema pealkiri toote või teenuse kuulutuses? ✅ Lühike Mida lühem pealkiri, seda kiiremini see jõuab lugejani. Soovituslik pikkus — kuni 4–6 sõna. Näited: «Tordid tellimisel Tallinnas» «Korterite koristus kiiresti» «Kosmeetik Lasnamäel» ✅ Konkreetne Väldi […]

    Loe rohkem...
    Lisa kuulutused “lemmikutesse” — unusta ekraanitõmmised ja kadunud lingid

    Kindlasti on juhtunud: leidsid kasuliku kuulutuse, tahtsid hiljem tagasi tulla — aga…

    Loe rohkem...
    Ära reklaami teenust — reklaami tulemust

    Oled sa kunagi mõelnud, et keegi ei osta teenust lihtsalt selle pärast, et see on teenus?

    Loe rohkem...
    Miks sinu kuulutust võidakse edasi kerida isegi siis, kui oled oma ala proff?

    Kujuta ette: oled tõeliselt hea oma töös. Teed kvaliteetselt, kliendid kiidavad. Aga kuulutus ei tööta. Miks?

    Loe rohkem...

Vajad abi?

Lähtesta parool

Palun sisestage oma kasutajanimi või e-posti aadress, teile saadetakse link uue parooli loomiseks e-posti teel.